ورزش

کریستیانو رونالدو در ۷۲ ساعت چقدر از کانال یوتیوب درآمد کسب کرده است؟

کریستیانو رونالدو در ۷۲ ساعت چقدر از کانال یوتیوب درآمد کسب کرده است؟

کریستیانو رونالدو در عرض ۷۲ ساعت به رکوردی بی‌سابقه در یوتیوب دست یافت و نزدیک به ۴۲ میلیون مشترک جذب کرد. هیچ‌کس پیش از او در این پلتفرم نتوانسته بود که در عرض ۹۰ دقیقه به یک میلیون مشترک برسد و رونالدو با چنین دستاوردی نامش را در گینس ثبت کرد. او در واقع در ۲۴ ساعت اول به ۲۸ میلیون مشترک رسید؛ رقمی که هیچ کانالی در تاریخ یوتیوب پیش از او نتوانسته بود در یک ماه به آن دست یابد، چه برسد به ۲۴ ساعت! رونالدو به ستاره واقعی یوتیوب تبدیل شده و ویدیوهای اندکی که تاکنون منتشر کرده، بیش از ۱۷۷ میلیون بازدید داشته‌اند.

کانال جدید رونالدو به نام UR Cristiano حالا ۴۳.۲ میلیون مشترک دارد و مردم می‌خواهند بدانند او تا به حال از یوتیوب چقدر درآمد کسب کرده است. بر اساس نرخ‌های استاندارد، رونالدو در عرض ۷۲ ساعت از آغاز فعالیت کانالش، به درآمدی ۶ رقمی دست یافته است.

نرخ فعلی پرداخت یوتیوب حدود ۶ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید است. رونالدو تا الان ۲۰ ویدیو منتشر کرده که مجموع بازدیدهای آنها از ۱۷۷ میلیون فراتر رفته است. با این معیار، می‌توان به ازای هر یک میلیون بازدید بین ۱۲۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار درآمد داشت.

قبل از افتتاح حساب یوتیوب، دارایی خالص او حدود ۵۰۰ میلیون دلار بود. طبق برآوردهای نشریه مارکا، رونالدو پس از ۷۲ ساعت فعالیت، حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده و این رقم شامل قراردادهای تبلیغاتی می‌شود که او امضا کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که Mr Beast تنها از تبلیغات یوتیوب ماهیانه حدود ۵ میلیون دلار درآمد دارد و ویدیوهایش به طور متوسط ۴۰۰ میلیون بازدید در ماه می‌گیرند. برخی از بزرگ‌ترین هنرمندان موسیقی جهان با یک ویدیو میلیاردها بازدید می‌گیرند و بدون شک، رونالدو نیز با شهرت و محبوبیتی که دارد خیلی زود به این اعداد دست خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو در ۷۲ ساعت چقدر از کانال یوتیوب درآمد کسب کرده است؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا